• Leveringen binnen 7 werkdagen.
  • 14 dagen bedenktijd.
  • Gratis verzending vanaf €99,95.
  • Laagste prijsgarantie
Home » Contact » Garantie en klachten

Garantie

Wij leveren uitsluitend kwaliteitsproducten met Nederlandse garantie. Toch kan het voorkomen dat een product defect raakt na ingebruikname. In dit geval zullen wij trachten snel een oplossing te bieden. Standaard heeft u 2 jaar garantie op de door ons geleverde plantenbakken. Daarnaast hebben de meeste fabrikanten een langere fabrieksgarantie. Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon / factuur. Bewaar deze goed want het is onderdeel van het garantiebewijs.

Garantie binnen de zichttermijn
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we u binnen de zichttermijn contact op te nemen met onze klantenservice. Het product wordt dan direct omgeruild.

Garantie buiten de zichttermijn
1.Tijdens de garantieperiode worden reparaties van gegronde technische defecten gratis uitgevoerd. Meldt het defect bij onze klantenservice.

2. Ook na de garantieperiode kunt u zich tot ons wenden voor een reparatie. U moet dan wel rekeninghouden met de gebruikelijke reparatie- en voorrijkosten.

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie:
1.  Normale slijtage
2. Beschadiging door oneigenlijk gebruik en niet naleven van de gebruiksaanwijzing
3. Beschadiging door opzet of nalatigheid
4. Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

 

Klachtenafhandeling

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, dan proberen we snel tot een oplossing te komen.

Voor een vlotte afhandeling van uw klacht, vragen we u om de onderstaande gegevens te vermelden:

1. Naam + adresgegevens
2. Order- of factuurnummer
3. Omschrijving van uw klacht

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een telefonische of schriftelijke reactie.

U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.